Ite jään helposti koukkuun, kun istahdan koneelle. Ilta vierähtää äkkiä. Sitten taas
saa, että ilta on kulunut nörttäillessä, vaikka olisi voinut tehdä paljon muutakin.
saa, että ilta on kulunut nörttäillessä, vaikka olisi voinut tehdä paljon muutakin.
Tässä poikkeilen päivittäin pieniä hetkiä kerrallaan,koska jatkuva istuminen käy selälle kipeää.
nuusku kirjoitti: pelaan Travian-verkkopeliä
Nepheg kirjoitti:nuusku kirjoitti: pelaan Travian-verkkopeliä
Minäkin pelasin kesällä vielä Speed 3:lla ja S4:llä, mutta lopetin kun peli tuntui vievän liian ison ajan elämästä.
Saatoin töissäkin käydä tietokoneellani vähäväliä päivittelemässä kyliä ja mietin vapaallakin mitä resursseja/joukkoja pitää viedä minnekin kylään...
S4:llä olin muistaakseni 60 parhaan joukossa lopettaessani.
Speedillä olin yksi (legendaarisen) Flop:n pelaajista, joita vastaan N00bsit ja HEAVY-liittouma alkoivat sodan.
nuusku kirjoitti:Olen kolmosserverillä, jossa kestänee vielä jonkin aika, ennenkuin nataarit paljastuvat. Suoraan sanoen olen suuresti iloinen ja helpottunut sitten, kun peli joko a) aikanaan loppuu tai b) joku pulttaa kyläni maahan, koska tuo peli kyllä osaa sitoa ihmistä, mutta ei sitä raaski enää lopettaakaan tässä vaiheessa, kun on vielä vähän maksanutkin siitä, että on saanut nostettua tuotantotasot yms..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa