Mie olen lääkkeitten suhteen samaa herkkäuskoista sorttia kuin Ulpu. Tai kipu ei kyllä katoa monesti millään, mutta tuo uni

Nukahtamislääkehän ei voi ihmistä nukahduttaa ennen kuin se on jollain sorttia imeytynyt. En ole lääketieteen asiantuntija, mutta otan pakkausselostetta tarkemmin kirjallisesti selkoa lääkkeistäni, kun niitä on niin montaa sorttia. Nukkunappikin vaatii takuulla yli 10 minuuttia

Mutta kun mie sen otan, niin ilmeisesti rentoudun, että no nyt se uni tulee, kun lääkekin on otettu. Jos ei ole, niin valvon vaikka aamuseitsemään. Tarpeellinen siis.

Toisaalta varoittelevat, kuinka ajan mittaan annos nousee eikä teho riitä. Mie olen tarvinnut nukkunappiani vuodesta 1999, mutta jos apteekista saisin lumelääkkeet, niin todennäköisesti nukkuisin ihan yhtä hyvin. Pärjään siis edelleen samalla yhdellä napilla ja nukahdan yhtä helpolla kuin alusta asti, ilman sitä olen aina valvonut viidestä seitsemään tuntia. Millähän nuo aivot saisi muokattua?
Akupunktioneuloja pitäis hartioihin saada fysioterapeutilta. Se oli varsin järkeenkäyvä selitys, että kun neula tekee lihakseen pienenpienen haavan, verenkierto lisääntyy ja samalla se lihas lämpenee ja vertyy. Kun niitä neuloja on jokunen tuolla hartioissa, niin kyllä se toimii just tuolla tavalla. Ja siis ne ei ole niissä kiinalaisissa pisteissä, vaan fysioterapeutin käsin hakemissa kireissä kohdissa. Joitakin kohtia kun ei saa jumppaamalla auki, ja hieronta saa minut pahempaan jumiin. Mutta kyllä pitää perustella minulle, mitä meinaa tehdä, en ihan mihin vain ala.
Ylistys armon auringon! Se Herran kansan yllä on, ja virta valoa kantaa. SL 275 :)